Vinkit

/Vinkit
12 05, 2016

Sissimarkkinointi – 4 tehokasta vinkkiä

Sissimarkkinointi tähtää nopeaan ja tehokkaaseen tuloksen tekemiseen. Sen tarkoitus ei ole voittaa markkinointisotaa kilpailijoitasi vastaan, vaan saada aikaan tuloksia nopeasti. Sissimarkkinointia tehdään pienissä ryhmissä, jotka ovat joustavia liikkeissään. Siinä missä perinteinen markkinoija valmistelee uutta aktiviteettiä, sissimarkkinoija on saanut jo rahat asiakkaaltaan. Hyvä sissimarkkinoija on aina lähellä asiakasta. Hän selvittää asiakkaan tarpeet ja tarjoaa [...]

10 05, 2016

Kasvuyrityksen liiketoimintasuunnitelma

Liiketoimintasuunnitelma on kasvuyrityksen tärkein työkalu, sen avulla hahmotat suunnitelmasi itsellesi sekä ulkopuoliselle asiantuntijalle. Suunnitelman tarkoitus on jäsentää ja selventää yritystoiminnan menestyksen mahdollisuuksia. Hyvä suunnitelma ei tietenkään takaa menestystä, mutta sen avulla pystyt selvittämään käytännön toteutusta ja riskejä. Liiketoimintasuunnitelma auttaa yrittäjää sekä asiantuntijoita arvioimaan tulevan yrityksen toimintaa. Mikäli liiketoiminnan aloittamiseen tarvitaan rahoitusta, liiketoimintasuunnitelma vaaditaan [...]

7 04, 2015

Puhelinmarkkinointi 10 Vinkkiä

Jos haluat hankkia lisää asiakkaita, sinun tulee oppia markkinoimaan puhelimessa ja soittamaan tuntemattomille ihmisille. Monelle myyjälle tämä on epämukava asia, ja kuten tiedämme, ihminen välttelee epämukavia asioita. Jos haluat onnistua puhelinmarkkinoinnissa, sinun kannattaa lukea seuraavat vinkit. Lopeta myyminen. Yleensä puhelinmarkkinointi mielletään puhelinmyynniksi, ja sitä pidetään epämiellyttävänä. Me hiukan säikähdämme, kun meille myydään, vaikka [...]

9 03, 2015

Markkinointikirje – 7 tehokasta vinkkiä

Perinteinen markkinointikirje on yksi vanhimmista suoramarkkinoinnin muodoista. Jokainen meistäkin on saanut mainospostia, joskus ne luetaan ja joskus ne heitetään suoraan paperinkeräykseen. Usein roskakori kutsuu, jos kirje on liian pitkä, tai siinä on niin paljon värejä, että maalikaupan värikarttakin kalpenee sen rinnalla. Hyvin suunniteltu markkinointikirje on kuitenkin erinomainen tapa erottua. Jos haluat tietää muutaman [...]

15 01, 2015

Videomarkkinointi – Lue 6 tehokasta vinkkiä

Videomarkkinointi muuttui täydellisesti helmikuussa 2005, kun YouTube perustettiin. Sen jälkeen myös pienillä yrityksillä on ollut mahdollisuus saavuttaa videomarkkinoinnilla suuri yleisömäärä. Oikein tehtynä video on yksi tehokkaimmista tarinankerronnan muodoista. Videomarkkinointi on tällä hetkellä nopeimmin kasvavia markkinoinnin muotoja. Tee onnistunut markkinointivideo seuraavien vinkkien avulla. Tunnista ongelma, mieti miten tuotteesi tai palvelusi voi auttaa ratkaisemaan asiakkaan [...]